*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

4.9.21

Vršič - Goni Pony, 4.9.2021

 Evo ga, Goni Pony - 7. izvedba retro-utrganega dogodka leta!
Tokrat zaradi coronskih zadev prestavljen na september, a vseeno vrhunec sezone ;)

Bila je nabrušena, jaz pa žal ne in sem se prijavil za spremljevalno vozilo. Nism mogu...
Oba ponya (Bogomir in Šime) sta se na ogled postavila, bilo je 955 voznikov in kar nekaj navijačev. Zjutraj sva pojedla talar ogljikovih hidratov, potem pa na dolgo pot do Kranjske, uparkirava zraven Đizusa (tastarrr!) in v vrsto za check-in. Tehnični in nalepka, do Jasne na foto-šuting, pa ogrevanje z JaMirkom in na štart. Jaz sem šel naprej, na ovinek 23 v ska-ritmih špilat navijača. Fajn sem se zabaval, pa tudi prvič videl, kako ta prvi padejo mimo. Noro!!!

dogodek no.7

energija za kolesarje (zraven pa še 2 šniti kruha, krmenatlc in pir;)

v vrsti za tehnični

check-in

poziranje na Jasni

nutty-boy

na štartni liniji

navijanje za zmagovalca

PB in spet med deset

ciljno vzdušje

Spet je blo fajn. Pa še PB je postavila, noro. 1:11
Nazaj na izhodišče je šlo z veliko hlajenja in brez težav.
Na parkingu sva se spet srečala z Đizusom in mal smo podebatirali, kako je šlo.
Potem pa na prizorišče, mal muske, vase vrževa tradicionalni pony-burger. Uradni pokrovitelj je ponujal samo mehurje, spet je moral vskočiti Union. Večkrat :D
KRASN!

#druhlet_gremospet

***


Ni komentarjev: