*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

17.8.18

Gorenja Trebuša, 17.8.2018

Od silnih naporov se je bilo treba mal odpočiti. Praznik se je raztegnil v podaljšani vikend in dan sem izkoristil za nakup novega "konja". Aaaa, zverina, je blo treba takoj sprobat in to v klance, ki jih še nisva prevozila.
Na predvečer sva zavila še na "Pravljične večere" v Žirovnico. Pri Finžgarjevi domačiji je bil super ambient, po "dramatičnem" uvodu pa je razturil legenda Škof. Poklon!

Naslednji dan napokava, Siri sicer navigira na BFL, ampak prerutamo čez Škofjo Loko in Žiri do Spodnje Idrije. Potem pa ob Kanomljici v (vsaj meni) nepoznane konce Kanomelj (Spodnja, Srednja, Gorenja). Uparkirava v Srednji Pr' Ribcah in na kolo v klanec. Skozi Gorenjo Kanomljo in čez Oblakov vrh, potem pa levo na makadam proti kmetiji Naš Raj. Klanec je spodoben, dan vrhunski, ozke gume se sicer ne obnesejo najbolje na makadamu, ampak se pomatramo. V mirnem in sončnem popoldnevu pribrcava v Naš Raj (ki je lahko tudi vaš raj ;), mal uživava in počijeva... Pogledat greva še Brdarjev slap v Gačniku.
Lepo majo, res lepo. In pa mir...
Potegneva še na Vojsko in potem spust nazaj. Občudujeva ogromne kmetije, zgleda, kot da se je čas ustavil. Po dobrih 15km spusta sva nazaj pri Ribcah, mrači se, ampak za enega je zmeraj čas ;)

zadnji metri asfalta
(tja levo na vrh bo treba)

Naš Raj

trankvilno

z druge strani straži Medo

Najvišje ležeča vas na Primorskem - Vojsko (tut dol greš gor)

profil vzpona

Potem se odločiva, da potegneva kar nazaj, čez hrib do Bohinja. Pade noč, povsod gradbišča in obvozi, kje vse sva se vozila mi ni jasno, na koncu sva nekako udela Sorico in se spustila v Bohinj.
V črni noči sva srečevala samo tuje turiste, ki jih je navigacija (očitno po najbližji poti) vodila iz Bohinja proti morju. Jasno jim ni bilo prav nič...

Končno malo pred polnočjo privijugava v Bohinj, kampirava kar pri naši hišici. Zjutraj vitaminski zajtrk, potem pa do jezera mal zaplavat. In se poplažit. Ljudi veliko, zavijeva še pod Skalco, potem pa hijaa na vranca in domov. Asfalt, leti k swina ;)
Vmes me je sicer napralo, ampak izlet je bil lepo zaokrožen...

skoraj glamping

zajtrk prvakov - robide & kafe poženejo

bohinska scena

najlepši

karbonski vranec

Bicikl pa super, kot da sva bila izdelana iz enega kosa ;)

***

"Bikos ši iz da hjuman fiš"