*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

8.3.20

Ojstrnik, 8.3.2020

Na tak praznik je pa treba dečvo nekam peljat. Jungfrau je že mim, ostane le še Ojstrnik :)

Zjutraj šibava po cesti mimo Trbiža v Ukve - kot da je vse izumrlo. Zgleda so Italjančki resno vzeli tole prepoved zbiranja in druženja. Po ovinkasti cesti navzgor, poleg ogljičnega pustiva še metanov odtis. Ni kej kva, če prtisne...
Na parkingu sva dejansko prva, ne moreva verjet. Sicer ledenica, prezebe naju v minuti, zato spet tempo di polka po zasneženi cesti. Ker sva bila prva, "navzgor nisva imela zanimive dirke s precej prehitevanja". Pa tudi ujel naju ni nihče ;)

Ogrejeva se šele nekje pri koči Nordio-Defarr. Potem naprej na sedlo Lom, nikjer nikogar. Dolinca še v globoki senci. Še mal okrog hriba, pol pa po krasni špuri v strmino. Sneg je suh, suh, suh... ampak so ga pa že včeraj precej zvozili. Eni res nimajo nobene uvidevnosti, kar trikrat gor in dol v istem dnevu ;)
Lepo se je hodilo, precej kick-turnov. Že na prvem strmem sem se kot hrošč prebrnil na hrbet v cel sneg in se komaj izmotal! Jezen kot ris butnem gel (j*beno hud!), ki mi da reaktivni pogon in potem samo še gasa do vrha. Prvič v zadnjih ducat letih sem dečvo nabil navzgor, res krasen Dan Žena :)

Na vrhu naju poboža sonce, panorama na vse strani, toplo, nič ne piha. In predvsem sva sama samcata. Počasi se pripraviva, zapneva dile, potem pa čez rob in do grla v suh sneg!
Woo-hoo! Plavamo!

Snežak pričaka ob poti (slikan nazaj grede)

jutro pri koči Nordio-Defarr (mrrrrzzzzz)

na sedlu - Dolinca še v senci

krasna S pobočja Ojstrnika

gel, ki mi vlije (dobesedno!) novih moči

pomežik soncu...

... in izhod na greben

na drugi strani vse zalito

čist do vrha

vse je naše 1

3,2,1...in... GREMOOOOO!!!!

landing - do grla v snegu

krasen suh sneg ob robu gozda

woo-hoo-hoo-ho!

tehnično zahteven srednji del :)
("Tu je treba z mehkobo in veliko občutka, kajne Matjaž?")

spodnji del brez zavor

proti bajtam v Dolinca-Alm

na poskok!

Dolinca

letiiiiiiim

Uuu, vrhunsko. Verjetno kar najboljša pela (vsaj v marcu). Sneg suh, nakloni pravi, stare sledi ne motijo, dile lebdijo, samo furaš... Noro! Čisti presežek!
Od Planince sva morala mal poštamfat nazaj, v kočo nisva šla (ni fora, da sediva na distanci vsak za svojo mizo).
Ljudi se je pa valilo ogromno, kakšna prepoved zbiranja.
Za zaključek po sneženi cesti z izmikanjem gor-hodečim. In za finale z odpetimi pancarji še po "poljani Ciaslat" vse do avta. Tu pa vse zabito s plehom!

parking tako poln, da te dobesedno vrže na rit