*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

26.9.20

Begunjščica, 26.9.2020

 Zadišal mi je sneg! Prej sem se dobro naspal, spočil in podprl. Noge so potem kar letele ;)
Moral sem preverit, kje smo, koliko je še ostalo v nogah, kaj je z glavo.
Sneg se je začel na Robleku, po grebenu že razmočen, na vrhu pa prava zimska pravljica. Odprlo se je tudi nebo, vetra ni bilo, pogled v dolino pa povsem zelen...

Roblek

Stol

ovce so mi povedale

proti vrhu

Veliki vrh

pogled na zeleno dolino

sonce je opravilo svoje

Sem zlezel iz luknje?
Upam...
Prileglo bi se še kakšno dooolgo potovanje...

***

"Carry me, caravan, take me away"


Ni komentarjev: