*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

27.12.20

Nad Konjščico - Mesnova glava, 27.12.2020

Malo bolj oblačen dan kot včerajšnja pravljica, ampak na sneg je treba. Greva bolj zgodaj in na Pokljuki še ni silne gneče. Mimo žičnic, pa v strminco (žleb je povsem prehojen in že kar zglajen). Nekaj nas je turašev, nekaj pešakov. Od Plesišča potegneva še malo proti Viševniku, ko pa se začnejo sledovi plazovin se pripraviva. Odsmučava v grapo proti Konjščici - sneg je sicer že zapihan in kložast, ampak v sami grapi se še vedno najde mehkobnež - zabava zagotovljena.
Na pl. Konjščica natakneva pse in po špuri (ki je uspešno naluknjana) do Mesnove glave. Tu malce tavava, špura je zamedena, povzpneva se na vrh skale. Odločiva se, da ne nadaljujeva proti Vrhu Slemena, ampak se kar tu spustiva nazaj proti Konjščici. Super zabava med smrekami z mehkobnim snegom!
Na planini še enkrat natakneva kože, treba je prigurati nazaj na Plesišče.
Tu pa smuka bolj tako-tako, je že spihano in kložasto. Še po žlebu in mimo žičnic nazaj do avta. Celodnevna, sem bil kar zmatran...

zabava v grapci proti Konjščici

pl. Konjščica in greben, kamor sva namenjena

pl. Konjščica

na vrhu

med smrekami

tu Planica, tu Planica

nazaj proti Konjščici

in ponovno natikanje psov

kje sva hodila

Ko sva prišla nazaj na Rudno polje, se je gneča že razkadila, čeprav so posamezni avtomobili dali slutiti, da je bilo spet zaparkirano precej po cesti navzdol...