*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

28.10.21

Košutica, 28.10.2021

Danes pa še lepši dan kot včeraj! Tokrat se odločiva za malo pohajkovanja in izbereva krožno na Košutico. Zjutraj parkirava na ovinku pri cestarjih in v bridkem jutru po makadamski cesti strmo proti pl. Korošica. Tu naju poboža sonce, lepo je. Nadaljujeva za Hajnževo sedlo, Košutico bova napadla z vzhoda. Sedlo v senci, brrr, mrzlo, po tleh slana. Hitro v breg, da se ogrejeva. Strme trave, ruševje, potem izpostavljen greben, pa malo zajle gor, pa zajla dol, pa spet gor in že sva na vrhu.
Čudovito!

mal po grebenu

panorama vrha

na zahod proti Ljubelju

Lepo je, pa tudi pot je super. Spustiva se po zahodni poti in nadaljujeva po meji proti Ljubelju. Na naši strani sonce in toplo, ko pa zavijeva na avstrijsko stran pa vlažno in blatno. Prebijava se pod Rjavo pečjo (zelo blatno!) po stezici vse do stare ceste. Ufff. Kr dolga je bila.
Čaka naju še krajši vzpon do koče na Ljubelju, potem pa spust nazaj vse do mejnega prehoda. Ni še konec, še po cesti krevsljava do avta - tu so kolena že ornk škripala... Nabralo se je 13km. Sva bila pa navdušena!