*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

2.4.23

Rodica, 2.4.2023

Rabil sem en dan počitka (pod dekco ;), da sem se ogrel od petkove Rodice. Napralo in napihalo me je, kot že dolgo ne. Smučarske hlače pa kot nove, tako jih je oribalo.

Soboto smo vnovčili za praznovanje častitljive obletnice. Po dolgem času spet žlahta na kupu, super je bilo. Presežek pa gruzijska (Tiflis) hrana, ki nas je razvajala celo popoldne. Da o vinu sploh ne govorim...
Še zjutraj sem bil prijetno sit, ampak je treba ob 6 auf. Zapečem osso buco, dam v posodo z zelenjavo in slow-cook v ror. Južna fertik, še 5 ur rabi.

Da ne gledava v pečico, kako se hrana dela, potegneva spet do Bohinja in naprej za Rodico. Razmera povsem drugačna kot v petek. Neverjetno, ampak ves ta moker in pregnit sneg je stisnilo in pomrznilo. Danes je skorja, ki drži smučarja. Hodi se fajn, tik-tak sva na planini (tokrat res Suha ;) in potem naprej skozi žleb. Zadnjih 20 višincev peš. Potem pa Za Ulcami s srenači lepo počasi navzgor. Super se hodi, veter je poglihal terene, pomrznjeno, čez pa je nametalo nekaj stiropora. Tokrat sem vsaj videl, kam grem. In tudi vso okolico.

Na vrhu se urihtava, iz Primorske se vali deževen oblak, zato jo kar urno ucvreva v dolino...

spet trogamo

Pl. Suha zgleda bistveno bolje kot v petek

žlebčkanje

Za Ulcam

prostranstva Rodice

pogled nazaj

proti vrhu

Malemu Raskovcu se je odpeljalo ;)

pogled proti Mali Rodici

spet na vrhu

z vrha trdo, ampak na stiroporu odlično grabi

smučanje po robu piramide

utrip strmine 1

utrip strmine 2

gasa

karvanje v dolino

Wow. Smuka nepričakovano prav vrhunska. Sicer trdo, spihano, ampak zgornji sloj je bil stiroporast in so kante odlično grabile. Super pela vse do pl. Suha!
Potem še rodeo skozi bukovje - obenem se moraš izogibati drevesom in kamnom in ne smeš preveč spustiti. Pred prečko pa dile na ruzak in žvižgajoče do parkinga, kjer že čakajo stolčki in ta hladna dva...

do avta

Zadovoljna se vračava domov, kjer je ror ravno opravil svoje delo in omehčal meso, da se je kar topilo v ustih...