*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

18.6.23

U Bohn čez Streseno se kopat... pa nazaj, 18.6.2023

 Po goniju-ponyju pa mal relaksacije. U Bohn se kopat. Da pa ne bo preveč enostavno, ureževa klasiko čez Streseno in Uskovnico. Krasn vroč dan, voda pa mrrrrrzwa...

zgodba sezone - šlepam se v zavetrju :/

zaseda v Streseni

prMacesnh - najlepš!

...k tele v nova vrata

Uskovnca

Fužinarca

bohinjska turkizna plaža

oooo, kokoj mrrrzwa!

Veljko proti Ukancu

ne pjača, sonce me bo uniču!

Grmečica

po soncu nazaj

Ja, tale sonce me ubija. Ko mi stopi v glavo sem čist fertik (fizično in psihično). Kaj šele bo, ko se bo napihnu in ratal red-giant...

silni napori so terjali davek tudi na izgledu ;)

***

"Lojz mi nekej reku je,
da pr teb se speku je.
Ja, ja, ti si moja deklca..."


Ni komentarjev: