*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

29.12.23

Falkert - Steinnock, 29.12.2023

Tako.
Božiček je prinesel darila, še prej smo se družili za dobrot polno mizo. Prijeten družinski večer, zvečer smo še pokadili za dobre želje... Pobožični izlet (po obilnem zajtrku) je bil na Jamnik - precej drvarjenja, pot je še polna podrtega drevja.
In tako je prišel lep dan, ki ga je bilo treba izkoristiti za turo.

Snega pri nas ni, se je bilo treba ozreti k sosedom. Da ne bo že prva preveč huda, se odločiva za hribe nad Badijem. Bolj na pamet, greva pogledat situacijo...
Brez avstrijske vinjete se ovinki kar vlečejo, končno se prebijeva skozi Bad Kleinkirchheim. Po dolini vse zeleno, zgleda zelo ubogo. Dvigneva se še po cesti do Falkertsee - no, tu je malo bolje, a snega res ni veliko. Nič, parkirava pri Heidiki, se urihtava in po špuri proti grebenu pod Falkertom (Falkertscharte).
Ljudi ni, pred zadnjo strminco ujameva tri - in se izkaže, da so prijatelji iz gruzijske (Svaneti) dogodivščine! Veselju ni konca, že nekaj časa se nismo videli, smo res veseli...

Med smehom in obujanjem spominov prituramo pod vrh Falkerta, ki pa je povsem kamnit in gol. Hja, nič, treba bo na naslednji vrh. Zapnemo in po trdem S pobočju v dolino. Na srečo smo v roru ujeli napihančka in je bila smučarija presenetljivo dobra. V grabnu (Hundsfeldgraben) spet nataknemo pse in cik-cak po obsijanem pobočju na vrh Steinnocka. Vreme super, sonce, ne piha, tudi pobočje zgleda kar ok. Ni še preveč odjužilo.
Na vrhu uživamo v razgledih, potem pa gasa po (skoraj) putrčku v dolino...

Božiček za dobre želje

vrh Falkerta z izhodišča (Heidialm Falkertsee)

osamljeno po dolinci

vrh Falkerta je povsem gol

pogled naprej - Steinnock, Klomnock,...

JV pobočje Steinnocka

Steinnock 2.197

pogled nazaj na Falkert

Smučarija krasna - snega sicer ni veliko, je pa dobra podlaga. Smuči glisirajo po odjenjanih par cm povrhnjice, res fajn!
Potem se je potrebno potruditi še par sto višincev nazaj na greben in po smučišču do avta. Prav vrhunsko je izpadlo!

Seveda je bilo treba še na enega v kočo, da si izmenjamo slike in podatke.
Še dolga pot domov, radarji pa kakšno zgrešeno križišče, pa hitr še v štacuno, pa tankat, doma pospravljanje opreme, južna, žehta, sarme, ... #nidani
Vse se je nekako izšlo, zvečer sva že v rodnem mestu na trgu s Koalami ;)

Manca

***

"Spet sem nehal piti kavo,
in predolge imam lase,
sonce mi nabija v glavo,
prvi pride, prvi gre...

Ker tu je vse tako lepo,