*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

24.6.19

Okrog Montaža, 24.6.2019

Po zabavi je bilo treba okrepiti še telo... Napokava in se zapeljeva do Pontebbe, potem pa zajahava bicikle in po FVG1 proti jugu. Woo-hoo, samo na dol, skozi tunelčke leti kr samo...
Potem odvijeva v dolino Dunje in grizeva v klanec s pogledom na Montaž. Super gre, ampak narava je opravila svoje. Cesto je pod vrhom enostavno odtrgalo, tudi peš se ni dalo...
Ja, nč, gremo naprej - Kluže (Chiusaforte) in vzpon proti Sella Nevei. Me je zdelalo, do vrha sem se komaj privlekel, a kaj, ko sva bila šele na pol.
Stiskal sem zobe, švical, gonil pedala, kilometri pa nikamorrrr...
No, nekako sem prišel do zasluženega pira, ki mi je vlil ravno toliko energije, da sem zmogel nazaj do Pontebbe. Milimeter manj kot 100km, 2.300 višincev. Kr dobr glede na zabavo prejšnji večer...

tunelčki na dol - zmaga!

že grizemo po dolini Dunje

ceste ni več, odšla je drugam...

muke

#footie na Rabeljskem

Snežnobeli je gotof

uff, tega sem si krvavo prislužil

prespat sva šla na Pecol

***

Ni komentarjev: