*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

17.5.20

Mohor, 17.5.2020

Vsega je enkrat konec, četudi je to epidemija. 
Zadnji vikend pred "bek2šiht" sva morala izkoristiti - kolesarska "čez 3 gore, čez 3 vode, čez 3 zelene - lene travnike"

Nedelja je bila oblačna, ne prav toplo, je blo treba navlečt dolge. Po Lipniški dolini brez naprezanja, potem mal poskočmo v klanec do Jamnika, pa do prelepe Nemiljščice in Na Razpokah spet v hrib proti drugi dolini. Vmes sva "skočila" še na Mohor in sem že čutil, da je zame kar dovolj. Sledil je vrtoglav spust v Selca in potem strm klanec nazaj za Lajše. Kar je sledilo, je bila ena sama j...
Ne vem, kdaj sem se tako mučil, čist me je ohromilo, zadnje metre sem vlekel iz petnih žil. Zlovoljen sem delal čudne zaključke... Je že prišel čas za štrom-bicikl??

Zahvala in čestitke mladenki, ki je stoično prenašala 1/1 mlinčkanje, puhanje, hropenje, sakramentiranje in muhavosti mojega izmučenega telesa in duha. 

No, nekako sem se privlekel do doma (zadnji klanec od Save te *vedno* ubije), kjer je sledila samo še horizontala. Ko sem naslednjič odprl oči, je blo treba že na šiht :O

čez tri gore...

mistični Mohor

Jamnik

na začetku smo mal navrli - in se očitno iztrošili
(se mi je zdelo, da gre kr hitro)

tudi višincev se je nabralo za tamau Triglav ;)
(dejansko tale Relive slabo računa)

Ufff...
(tole pišem v torek in sem se nekako sestavil nazaj)

Sem pa dan pred tem najdražjo presenetil s "kulinaričnim presežkom" - prvič torto in to kar cheese-cake!
Leta zgleda tečejo enim navzdol, enim pa navzgor...

(in Evrovizija od doma)

***

"Čista jeba"


Ni komentarjev: