*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

6.6.21

Gori, doli, naokoli... po TNP, 6.6.2021

 Pride dan, ko moraš na pot sam. Da mal premelješ zadeve, jih uvrstiš v čas in prostor in se vprašaš o prioritetah. Je to, kar delamo, res to? Ali se da drugače?
Cajta, da sem vse lepo premislil, je bilo na pretek.

Od doma proti Bledu, pa skozi Gorje (najprej Spodnje ;) v Radovno. V TNP. Potem mlinčkanje čez Streseno dolino do vrha Pokljuke. Brez snega in tišanja seveda spet ni šlo, čeprav smo že v juniju! Okrepčilo na Rudnem polju pri hotelu, potem pa čez Uskovnico in vratolomen spust v Studor. Ter naprej v Fužino, v bajto se pogret...

Nazaj po klasiki. Jereka-Koprivnik-Gorjuše-Mrzli Studenec. In po več kot 2.000 višincih končno samo še navzdol...

TNP entry

po sledeh STKP

še sam ne vem, ampak brez snega zgleda ne morem

posledice snegoloma
(polomljenega drevja je res veliko)

Od kje prihajamo in kam gremo??

Rudno polje

evo, razen rušovca in medveda sem vse odkljukal
(dodal bi še zajca in 
upam, da me ni zaskočil klop)

najlepše na Uskovnici

tokrat gremo dol, v Fužino

kot sem rekel, dol sem ga mal pritisnil... ;)

The one & only - Studor

domače pr bajt

res Mrzu Studenc

TNP ruta

Fajn je blo, pasal je. Pa sonce ni nabijalo. Pa nikjer nikogar.
Vse sem premislil. Zdaj pa naprej ;)
Ste se že kdaj poigravali z mislijo, da ste zadnji človek na Zemlji?

***

 "And when your friends are talking
You hardly hear a word
You were the first person here
And the last man on the Earth
But does a light shine on you?"

Ni komentarjev: