*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

8.6.21

Po Mežakli, 8.6.2021

 Dnevi so vse daljši in če je volja, se da tudi po šihtu.
Popoldansko sonce je prijetno svetilo in vabilo na bicikl. Šibam za Bled, Gorje in v Radovno. Mal raziskovanja, zato že na začetku doline odvijem desno na zapuščen kolovoz. Kar strm vzpon me Pod Žrevom pripelje do Pernikov. Mimo kmetije, kjer kraljuje res orjaški pes - na srečo privezan. Glede na besno lajanje si niti ne upam pomisliti, kaj bi se zgodilo, če bi se snel z verige. No, ga je umirila gazdarica in na moje vprašanje, če se pride čez, me premeri in reče "se, ampak breh je kr hud". Nč bt, ga bom spet mal tišal, pa bo...
Nadaljujem po kolovozu, ki se kmalu spremeni v zelo strmo in blatno vleko - kolesa je vrtelo v prazno, smo že tišali! Puščica me usmeri v levo (doma sem videl, da je bila to napaka!) in že motovilim po strmem pobočju, polnem podrtega drevja in vej. Huh. Bo zgleda treba prenosno motorko s sabo nosit, al kva? 
Kar nekaj časa se prebijam, gozdarske poti ne vodijo nikamor. Nazaj in ponoven poskus eno nadstropje višje. Nič, isto - motovilim čez podrto drevje, na koncu vedno pridem do prepada. Ko sem že mislil, da se bom pač spet vrnil mimo orjaškega psa, zapazim podrto kočo na gozdni jasi. Pomatram se do tja, naprej vodi slabo vidna stezica. V strmino in v gozd, spet na blatno vlako, ampak tokrat gre navzdol. Končno se prebijem do večje jase in naprej - Planina Strmole.
Super je, mir in tišina, samo sledi živali. Precej srn se pase in se ne dajo motiti zbeganemu biciklistu.
Počasi se utirim na cesto, potem pa še skok (3km) na Razglednik. Direkt na skali nad Jesenicami, super pogledi in svetloba v zahajajočem soncu...

visoko na Radovno

ni dobro vedno slediti oznakam ;)

takole je bilo naslednjo uro

detajl dvojnega "lutanja" na 15. kilometru

lost!

regratove trate (Planina Strmole)

found!

vedno v levo :)

Razglednik - Jesenice na dlani

pogled proti Stolu

krog po Mežakli (čez Pernike)

Po res krasnih razgledih se počasi skobacam nazaj v sedlo in samo še dol.
Taka lepa, "raziskovalna". Točno vem, kje ne bom šel več ;)
Doma sem pogledal, da sem raziskoval med Jurčevim studencom in Čmrlovcem do Pleč in Medvedovega hriba...

***


Ni komentarjev: