*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

27.12.21

Vogel - Šija drugič, 27.12.2021

 Zadnji teden je bil pesjanski, potem je za Božič vse prišlo za mano. Celo leto hitenja, nervoze ter raznoraznih nebuloz se je podrlo na moja pleča. Končno mal oddiha.
Za Božič po dolgem času vsi zbrani - od (skoraj) 1 do 86. 
Domače vzdušje, domača košta - dom je le dom.
Večerja, praznovanje, darila... vse, kot mora biti.

 En dan počivanja, potem sva spet šibala na Vogel. Vseeno so me vse silne božične dobrote dotolkle, sem zmogel samo do Sirarne na Zadnjem Voglu. Ni šlo dalje. Počasi sem se urihtal in jo počakal, da je prismučala z vrha.

Božična Radolca

domače vzdušje

Saltimbocca!

bunke v Žagarju

lep dan se je naredil

moja odrešitev

proti Šiji je žarelo

v dolini kraljuje megla

še čaka...

z vrha Šije

Med čakanjem sem nekako prišel k sebi, navlekel anorak in gasa v dolino.
"Če gre gor težko, je pa dol tok bl sladko" ;)

***

"Ne bom ti več lagal, da bil sem brez napak,
Ne bom te pozabu, sej veš, da nisem tak.
Ker v dežnih kapljah še slišim tvoj korak,
Zdej, ko dež mi moči moj retro anorak."

Ni komentarjev: