*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

27.3.22

Prestreljeniško okno, 27.3.2022

Pred napovedanim poslabšanjem sva se odločila za Italjančke. Po dobrih šestih (6!) letih - kva cajt leti - spet skoz Okn pogledat.
Za nameček se je še premaknila ura in to v meni neugodno smer. Še dobro, da sem napokal že zvečer, kajti zjutraj sem bil povsem nezavesten.
Na parkingu Sella Nevee še kar nisem prišel k sebi, sem jo kar z dilami na rami mahnil po progi do gondole. Pozabil, v katero smer je treba, na srečo sem sledil zajli ;)

Gondola štarta 8:45, teta pride 8:30 na kaso. Preverjanje PCT (sem kar malo šahiral, da sem "pozabljeni" cerifikat našel na telefonu). Potem sva nekaj podpisala (bohve kva naju bo Guardia di Finanza še terjala) in cena fure z gondolo je drastično padla (-37,5%). 5 eur na glavo, zelo sprejemljivo. Pa še sama v gondoli (čeprav z maskami).

Pri Gilbertiju je že krasen dan, sonce obseva Kaninske vrhove. Moram pohvalit Italjančke, majo zelo lepo uštimano. Proge speglane, poleg je speljana turaška "cesta" označena z zastavicami. Lepo! Kreneva tako proti Prevali, ritem dajeta legendi, ki pa potem odvijeta na Prestreljenik. Da se ne bi preveč gužvali, greva proti Oknu.

Na naši strani sonce nabija, kar precej ga juži. Je pa lepo, dan čudovit, v dolini zeleno, zgoraj belo. Najlepše. Tacava po prečki pod Prestreljenikom, špura urezana in ravno prav odjužena, da ni preveč matra. Dvakrat je sicer treba sneti za prehod melišč, potem sva že pod Oknom. Zapojeva podOknico,  podelava zaključni "žlebič" in že gledava na drugo stran. Sama sva, neverjetno, nikjer nikogar...
Zelo poooočasi se urihtava, gledava Pecol in Poliške Špike, ki so po J straneh povsem brez snega. Potem pa samo še lagano zapneva dile in krasni mehki zavoji po odjužencu...

po turaški avtocesti proti Prevali (pogled nazaj)

Prestreljenik

prečka

mau treba nosit

podoknica

zaključni metri so kopni

na Oknu glej obrazek...
(nobenih solzic sled ;)

na drugi strani še globoka senca
(in temu primerno trrrrdo)

pogled v dolino

že furamo!

krasno odjuženi zavoji

pogled nazaj

Fajn se je peljalo.
Spodaj smučišče obratuje na polno, zlekneva se na ležalnike in uživava. Blizu popolnosti ;)
Zlezeva še zadnjo strminco in potem lepa smučarija po urejenem smučišču. Spodnji del je ravno toliko v senci, da je minimalno odjužen.

Krasna smuka v škrbinastih gorah!
"Veri bjutiful" je rekla!