*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

20.3.15

Stol skozi Janežev žleb, 20.3.2015

Če se prejšnjič razmere niso poklopile, je bilo tokrat drugače. Solo pičim v Medvedji dol. Parkirišče prazno, šibam po pomrznjeni/poledeneli cesti do vznožja melišč pod Stolom. Potem pa cik-cakasto v senci proti Janeževem žlebu. Sneg še pomrznjen, špura solidna, psi dobro grabijo... Vreme šajba, povsem nekaj drugega kot prejšnji teden. Proti vrhu širokega dela žlebu je začelo vse bolj zdrsavati, no, brez srenačev sem se potrudil do odcepa žlebu v desno. Sem pa že navzgor opazoval, da je pobočje precej razrito/grudasto in da bo navzdol jeba pela. 
Ker je bil tudi ožji del žleba mehak, sem brez derez lepo prišel do izstopa, potem pa še sprehod do vrha. Samo en je že odpeljal navzdol, nekaj jih je še za mano, drugače pa mir in uživanje...

Janežev žleb iz Medvedjega dola 

Vajnež se tokrat sonči

po žlebu navzgor

na izstopu - pogled navzdol

vrh Stola - pogled proti Vajnežu

smučarski vstop v žleb - delovalo je razrito, a je bila super smučarija

nekaj zavojev celo po nedotaknjenem pršičku

Ovčji vrh obsijan s soncem

Z vrha se spustim do vstopa v žleb. Tu pa super razmere, malce odjenjano, mehko in nikjer nikogar! Cel žleb imam zase, smučarija res vrhunska. Dol gledano po desni strani, kjer je sonce že malce obliznilo sneženo površino. Super mehko, razritost in grude sploh ne motijo, z lahkoto jih prebiješ in pelješ svojo linijo. Povsem pod stenami se je našlo še nekaj nedotaknjenca. Še zadnja široka flanka s pogledom na Ovčji vrh (čist mal zaskorjana)... Superrr!!!
Noge so že pekle, odpnem pancarje in gasa po cesti, ki jo je že kar dobro odjužilo. Srečal sem jih le par, ko pa sem padel mimo parkiranih motornih sank me je spreletelo, da mogoče se pa kdo tudi VOZI navzgor po cesti! Eh, kje pa, pa nismo na Balkanu. No, za naslednjim ovinkom sem imel že precej tesno srečanje s terencem, ki je ril po cesti proti planini. Na srečo ga nisem vzel s sabo...
Fajn turca, fajn, razmere pa prav vrhunske!

***  

Ni komentarjev: