*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

10.6.18

Mangart, 10.6.2018

Mal sem bil slabega zdravja že čez teden, vseeno smo petkove nevihtne grozote preživeli pod streho v telovadnici - BFL laufa na polno.
Potem se je zavleklo... in še mal čez... me je podrlo, tako, da je bila sobota namenjena ležernemu sproščanju.
Obisk 3 štacun je pobral dopoldne, pol smo zapekli brancina, popoldne pa omiljena disciplina -  "kavč-kuhanje". Šele zvečer sem se nekako sestavil in za nedeljo napovedal Mangart. Je treba mal migat, ane?
Nedeljsko jutro je bilo čudovito, že zjutraj spakirava bicikle v avto in mimo KG čez Predil. Dečva štarta iz Loga (kot se spodobi), mi, pusiji, pa od mosta pod klancem (6km višje). Je pa cesta kao zaprta in je bila res milina - nikjer nikogar, do vrha sta me prehitela le dva(!) motorista. Zgleda so vsi napadli Franjo... Povsem sam v svojem tempu lepo pedaliram navzgor. Nirvana. Pod vrhom je na par ovinkih še sneg, vseeno se prebijeva na sedlo. Razgledi super, ljudi nič, uživava. Vreme se malo navleče in obrneva dolvn. Lepo leti in prijetno pihlja. Srečala sva par kolesarjev, avta nobenega. Krasno.
Potem potegneva še do prehoda Predil, ampak se nama pir izmakne, ker ima Herr Herman še zaprto :(
Nič, nazaj dol "u Loh" in v Gostišče Mangrt - mlada posadka raztura, dobre volje in smeha v izobilju. Prav pasalo je posedeti in se odžejati. Še želodčke sva privezala z joto in bogračem in dobro razpoložena jo mahneva dol proti Soči...

tole je bil današnji cilj - njegova visokost Mangart

sobotne energijske ploščice

krasno jutro v Logu pod Mangartom

kratek postanek na poti navzgor

cestna panorama

na sedlu

zmaga

vrhunski dan - vsi na Franji, midva pa sama

Mangart

samo še dol!

tole te preseneti za ovinkom

Snežno beli v svojem elementu (na poskok!)

dečva vozi po robu!

Najprej en krog po Bovcu, začne rahlo deževati, zato potegneva kar proti Trenti. Ustaviva se še pr Golobar in se spustiva do Soče na ohladitev. Vrhunsko, tudi tu sva sama - kakšno nasprotje sezoni, ko ljudi tu kar mrgoli.
Po zaviti Trenti se začneva dvigovati proti Vršiču, kjer nas pod vrhom v zasedi pričakajo ovce. Se jim ne da dopovedat, da imamo na cesti prednost. Ovce pač ;)
Potem greva še h Tonki na fenomenalen štrudl in kafe, ki nama ga postreže mladinska svetovna prvakinja Meta osebno. Čestitke in veliko uspehov v novi sezoni!

erfrišung v Soči

napadla me je pošastna Soška postrv

ovce ne šmirglajo

štrudl & kafe

Kava je povrnila moči, da sva zdržala do doma.
Krasen dan, dogodkov za cel celovečerec...
Nestrpno čakamo dopust!

***

"Just about a year ago
I set out on the road
Seekin' my fame and fortune
Lookin' for a pot of gold"