*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

24.6.18

Nockalmstrasse, 24.6.2018

Uff, končno mal odklopa. V petek smo imeli sicer še praznovanje BFL "Metulj leti prot men" (ki se je zelooo zavleklo in me je dotolklo, da sem soboto v glavnem hiberniral), potem pa sva v nedeljo napokala in k sosedom kolesarit. Vremenska ni bila najboljša, ampak - ko enkrat pokliče, greš. No matter what!

Proti Njokom pregonit Nockalmstrasse.
Temperature se bile že na štartu v Ebene Reichenau nizke, sva bila kar zimsko napravljena. Hrib te potem hitro ogreje, je pa cesta lepo speljana (ni prestrma) in se da prav prijetno raztegnit noge.
12 km gor, pa 7 km dol, pa še slabih 7 km spet gor in si na najvišji točki - pri g. Svizcu, obdan z belimi kravami in hribi. Alpsko, ni kej!

izhodišče - Ebene Reichenau (na poti za Turracher Hohe)

takole naj bi zgledalo do Innerkremsa


ovinki (rajdni) štejejo od 52 navzdol

k Elizabetki nikarte v salonarjih!

prvi vrh 2024m

in spust

drvimo...

... za Innerkrems

pa spet v hrib

bližnje srečanje :O

vsaka kača se enkrat poravna

še mal

in pridemo do g. Svizca, ki prodaja svoje žavbce

Eisentalhohe 2042m

die Idylle

Nabralo se je skoraj 26km in 1400 višincev.
Na vrhu sva se odpočila, okrepčala, poslikala. Je blo pa mrz k ps - na prvem spustu so mi roke povsem primrznile na balanco. 
Moram pa priznat, da sem prav tu pokuril jolly-ja za nadaljnih par let - dečwo sem namreč (grdo, priznam!) poslal nazaj po avto, jaz pa žvižgajoče nadaljeval spust do Innekremsa. Bohve zakaj je bla ta poteza dobra!?

samo še dol

360 ovinek z izletno cono

vmes te presenetijo škrati na frajtonarci

odšteli smo do 1

Spust do Innerkremsa je bil vrhunski. Lepo speljana cesta, vreme je sodelovalo, še malce se je ogrelo.
Potem sem "skočil" še par km v klanec do Dr. Josef Mehrl hutte - tu se mi je že svetil Stiegl...

proti bajti Josef Mehrl pod Šilčkom

koko je pa tale sedu...

Oh, ja, fletn, fletn. Rehidriran se spet primem balance in gasa skozi Innerkrems, Kremsbrucke in Leoben do simpatičnega mesteca Gmund. Samo navzdol, super je letelo.
Tu sem u izi med lokalci na kofetu pričakal dečwo, ki mi je dala takoj vedeti, da ta jolly bo pa drag...
Sonček v Gmundu naju je pogrel, kreneva v urejen kamp v Malto (Terrasen Camping Maltatal).
Marsikje smo že kampirali, ampak sva se oba strinjala, da tako urejenih sanitarij pa še nisva videla. Očitno se da, če je volja...

Popoldne sva izkoristila še za sprehod ob Milstatterskem jezeru po Seepromenade. Umirjeno, čeprav je skoraj vsa obala razparcelirana in zagrajena... ne lajkava.  

ein Brod und zwei čamac :)

Vrneva se nazaj v Malto, napihneva in posteljeva nove pridobitve.
SeaToSummit beta-testing in progress. 
Jutri bo nov dan z novimi izzivi...

***
Profil od Ebenau do Eisentalhohe
 

vse skupaj pa je zneslo okrog 65km.

Tole so mi v klancu rjula pljuča:

"And now you do what they told ya
Fuck you, I won't do what you tell me"


Ni komentarjev: