*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

15.2.19

Begunjščica in Triangel, 15.2.2019

Še ena petkova "mimošihtna". 
Lep dan se je naredil že zjutraj, zelooo težko sem se peljal proti LJ. Dečva pa žvižgajoče z Ljubelja po Šentancu na vrh Begunjščice. Ko sem v pisarni stresel dopoldanski kofe je že priletel MMS z navdušujočimi slikami. Po odpeljanem Šentancu je potegnila še na Triangel. In po "smučišču" navzdol... jaz pa še kar v pisarni! Grrr... bo treba ukrepat...

Mitelštacjon

po Šentancu

pogled na Triangel in Suho ruševje

opasti prežijo

ajdovski srček
 
proti Velikem vrhu

Veliki vrh 2.060m

proti Stolu in Julijcem

pogled s Triangla - Begunjščica s Šentancem in Centralno

No, mi smo pa odigrali klasični "petkov derbi" in potem zaružili PrTavčar...

zlati gol

***

V spomin Šerbi

"Ti si moj sonček"

  

Ni komentarjev: