*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

8.2.19

Romatenspitze, 8.2.2019

Na "Kulturneža" pa spet k sosedom. Fajn pride podaljšan vikend.
Ko smo se zjutraj v soncu peljali proti Mallnitzu še nisem slutil, kakšna kalvarija me čaka.
No, je bilo pa že na cesti pestro - na črpalki na Hrušici je kar mrgolelo, pred tunelom smo čakali v šestih (!) vrstah. Huje kot poleti.
Očitno smo vsi izkoristili frej dan za smučarijo!
Prvi se uparkiramo pod Jamnigalmom. Taksija ni, urca po cesti ne uide. Potem po spihanih pobočjih proti Peterbauer hutte in naprej. Pobiralo me je že tu, sledilo je eno samo trpljenje do vrha.

jutranja konica

tole nas pričaka - lawinengefahr že na cesti
    
do tu so splužili

naprej po špuri

daleč je še, daleč

korak je počasen in utrujen

na vrhu spet mrrrrrzlo

Oh ja, kako sem se privlekel na vrh ne vem, gledal sem s ta belimi.
Nikakor nisem prišel k sebi, dol sem se peljal kot firnk.
Še weizen mi ni (preveč) dišal...
Kultura in prosveta naša bo osveta!?

***

"Otrpnili so udje mi in sklepi,
in okamnélo je srce prežívo,
duha so ukrótili nadlog oklepi;"

Ni komentarjev: