*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

12.1.20

Preber, 12.1.2020

Lepo vreme vztraja že skoraj cel mesec, snega sicer ni, naju pa še močno drži. Z ekipco spet napademo k sosedom, čez Kačija do Prebersee. Dooolg hrbet Preberja opazujemo že iz mrzle doline, pri gostilni ujamemo še zadnji parking in hajdiga z množico navzgor. Za ogrevanje po cesti, pri zadnjih bajtah nataknemo srenače, potem pa ena sama diagonala navzgor. Res doooolga flanka. Trda, pomrznjena, nekje poledenele plate. Pa mravljišče turašev.
Vrh je klasično "tam zadaj", no, ko smo gor nas pričakata klopca in iglu. Vrhunsko. Razgledi pa spet mogočni na vse strani.

doooolg hrbet Preberja

tle že srenači pojejo...

...in v kolonci

mravljišče (za dobre oči)

tut mi smo del mravljišča

zraven fletni kuloarčki

(pred)vrh

še mau

razodetje

panorama

kar nekaj se nas sonči

ljubitelji oblin :)

Que pasa? El Condor! 

sinhrona eleganca na trrrrrdi podlagi

Ja, pri igluju smo se kar nekaj časa zadržali. Potem se pripravimo in zarežemo. Vršnih nekaj metrov previdno, ker je polno skal. Potem pa trrrrda, ampak res TRRRRDA flanka. Odjenjalo spet ni prav nič. Trdo, zrito, dile ječijo & ropotajo, stegna se pregrevajo...
Grem čist na desno, na rob, kjer ni zvoženo. Gladko, ampak ledene plate. Zarežem, brzina narašča, telo zdrži, material pač ne. Odtrga mi dilo in kot pingvin se ene 30m peljem po trebuhu, Huh, ustavil sem se, pa tudi dila je obstala. Sreča spremlja hrabre. Zapnem & zategnem okovje in nazaj na zvoženo. In malo bolj turistično proti dolini...
Na koncu še preža po zasneženi cesti, skoraj do šanka. Enga skipamo na ck, potem pa še enga rauhnemo v dolini. Uuuuu, smokin' :)  

enga smo rauhnili

Krasen dan!

*** 

Pre-bbbbb b-er
"Sliptu wiptu waptu slidam"

"Fire me fire me fire me fire baby
fire me fire the sky"


Ni komentarjev: