*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

27.3.21

Edi the Zverjasec, 27.3.2021

 Ja, taprav Zverjasec.
Pravzaprav eZverjasec!
Ljubkovalno Edi.

Leto so tle, situacija tudi in smo prešaltali na štrom. Sem bil skeptičen, priznam, ampak take zabave pa že dolgo ne! To je čist drug šport, druge dimenzije.
Prvič se mi je v klanec kar smejalo, mašina grabi, gre hitro, v klanec kar letim. Potem zaružim na sneg - ni problema, tank poje vse, kar mu pride pod gume. Noro.

nova pridobitev

v suhem

v sneženem

Edi vse podela

Edi D Zverjasec :)

Zabava je bila vrhunska, bil sem čist navdušen. Kaj navdušen, prav evforičen!
Popestrilo mi je dan, upam, da še na mnoga leta.

Tudi prihajajoči lock-down nas ne bo presenetil. 
"Hojsi požen, mi smo prpravlen!"

suho in mesnato

***

"Moja mama je strela, moj fotr je grom,
če hočeš it z mano, prključ se na štrom."

Ni komentarjev: