*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

20.3.24

Begunjščica - grapa v SZ grebenu, 20.3.2024

Situacija je narekovala, da sem na koledarski začetek pomladi pokuril še en dan starega dopusta. Nisem bil čist frej, dopoldne sem moral opraviti še UKC obveznosti. Ampak smo kar hitro zaključili, zato je nemirni duh takoj zavohal popoldansko varianto Zelenice...

Sredi popoldneva že šibava proti Ljubelju. Res je klavrno, vse zeleno, snega nikjer. Na parkingu so trije avti, prikola-bar deluje. Hitro se urihtava (med vsemi kuricami so naju s smučmi gledali kot vesoljca), dile na ruzak in pešaka v breg. Prvi hrib zelen, drugi kopen in kamnit, cesta gravelkasta s posameznimi mikro-jeziki snega. Šele pod Šentancem je sneg, da lahko obujeva dile. Potem v strmino proti Centralni in po desni prečki mimo osamljenega macesna do vznožja grape. Super je, dan počasi ugaša, sama sva. Spokojno. Odereziva se in na začetku po štapnah. Grapa je super zalita, je pa malček splazena po sredini in zato v bunkah. Počivava, pogledujeva navzdol, Zelenica je v senci, Hajnževo se kopa v zadnjih sončnih žarkih. Skupinica šiba proti Centralni, drugače pa nikjer nikogar.
Še mal pihamo in stopimo na greben. Tu pa pobožajo zadnji sončni žarki, ki izginjajo za Triglavom. Nebeško je!

Počakava, da sonce skoraj zaide, potem odpeljeva...

šerpanje proti snegu

sneg se začne šele pod Šentancem

grapa naravnost pred nama

ena z gospo Vrtačo

zoom na grapo

in že pikamo...

...in pikamo

poskus pobega...

...je uspel - prednost 6:38

Snežno beli izstop na grebenčič

pozdrav zahajajočemu soncu

pripravljeni in gremo...

po levi (dol gledano) je mal odjuženo in zaskorjano, po sredini so bunke, po desni pa trrrrdo

smučarija ni nek presežek, večerno vzdušje pa fenomenalno!

tu se zadeva neha...

nazaj v dolino

Smučarija ni nekej wauuu (po levi je zaskorjano in se predira, po sredi so bunke, po desni pa trdo), vzdušje pa WAUUUU! Spokojno, nikjer nikogar. Ko prideš ven iz grape je pobočje speglano, dobro se pelje. Strmina nad kočo Vrtača je lepo odjenjana, ampak kaj, ko gre samo do polovice (pa še to med skalami in ruševjem). Potem spet dile na ruzak in utrujajoče proti avtu.

Počasi se preoblečeva, zmračilo se je, prikola-bar še deluje (nekateri pač pijejo od jutra do večera ;).
"C'est le soir du jour" je rekel Google, midva pa vsa zadovoljna z nočjo proti domu.
Človeka kar pomladi ;)

***

"It is the evening of the day"