*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

10.1.21

Debeli vrh, 10.1.2021

 Nov dan, nova turca.
 Napoved je bila slabša kot včeraj, sva pa računala, da ne bo takega navala. Zelo zgodaj sva na parkingu na Rudnem polju (pole position!), zaenkrat še več redarjev kot obiskovalcev ;)
Kar hitro jo urežava do žičnic, potem pa desno po široki stezi proti Debelem vrhu. Po špuri se vidi, da je bilo včeraj ogromno obiska. Rahlo naletava sneg, oblačnost, jaz pa nisem čisto pravi. Že po cesti se matram - kot da bi mi nekdo izpil vso energijo. Ko prideva pod hrib sem že "na rezervi". Nekako sem zmogel do vrha, utrujen in prezebel k ps. V takem stanju duha in difuzi sem se tako zmedel, da bi jo urezal kar čez opast v Krmo, če bi bil sam. No, me je utirila v pravo smer.
Smučanje je bilo kljub razritosti pobočja v redu, kaj v redu, izvrstno! Zaradi nizkih temperatur se sneg ne preobraža, še vedno je suh. In še vedno se najde nedotaknjena linija, če ubereš kakšno bolj zakotno, strmo varianto. Moti edino difuza. Mimogrede spregledaš kakšen jarek ali kotanjo in se zapičiš na glavo.

spet smo tu

črno-belo proti Debelem vrhu

Veliki Selišnik je lepo zalit

ravno pravšnja postavitev

difuza z vrha - gremo!

woo-hoo, spet plavamo

mehkobno

Lepo se prebijeva nazaj do ceste, kjer začneva srečevati skupine ostalih, ki gredo na isti cilj.
Pod črto - krasna smuka. Naju je pa prezeblo, sva se kar takoj odpravila domov. Tura je bila zaključena že pred enajsto.
Sem bil pa povsem izžet. Tudi kavč ni pomagal pri regeneraciji. Zgodaj sem potegnil v posteljo in odspal 12 ur v kosu. Huh!
Se pa ta energetski mismatch povečuje... Kaj šele bo?
Na biciklu me bo zgleda rešila elektrika, kaj pa na dilah!?

***
 
"In jaz
brez prave, brez prave
želje po gibanju"

Ni komentarjev: