*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

9.1.21

Vitranc - Ciprnik, 9.1.2021

 Auuu, končno prava, mrzla zima!
Zgodaj šibava za Podkoren, avto kaže -11, na parkingu (pr tastarem hanku) je -14! 
Juhuu - sneg škripa, trepalnice pomrznejo, smreke vriskajo od mraza! Povsem odrevenela se hitro poženeva v prvo strmino. Vse je še globoko v senci, mraz pritiska, tereni speglani (le za koga?), samo par duš tava (tura) naokoli.
Strmina narašča, špura je fajna, na vrhu se prebijeva do sonca. Pravljično! Take zime s toliko snega res že dolgo ni bilo!
Pri Mojčinem domu se mal okrepčava in uživava lepote. Kreneva naprej po grebenu proti Ciprniku. Lepa špura, ogromne količine suhega snega, vse še na smrekah - res je pravljično.
Malo gor, malo dol. No, ker se mi ne da zapenjati dil za vsak spust, se takoj zapičim pod deblo podrte smreke. Kar nekaj časa mine, da se izmotam iz ogromnih zametov.
Potegneva do platoja pod Ciprnikom, čudovit pogled na skakalnice. Pod vrhom Ciprnika ustaviva - zoprna strma prečka, sledi ni, odločiva se, da nima smisla tvegati.
Do polovice grebena greva nazaj, potem pa se pripraviva in direktnega skozi gozd proti Zelencem. Zabava na polno, ni boljšega!

zjutranja kronika

proti soncu

pravljično!

KG še v senci

vse prehojeno in zvoženo

proti Ciprniku

pod Poncami

bogato zasnežen gozd ponuja obilo zabave




triptih

na poskok


Aaaa, vrhunska pela. Noge pečejo od užitka. Sneg povsem suh, prava poezija.
Iz gozda lahkotno odsmučava ob žičnici in prečiva do Podkorenske sedule. Še enkrat pse na dile in po FIS progi do štarta slaloma (me je kar ubilo, priznam!). Potem pa še po starem (zaraščenem) hanku do avta...  

lahkotno vijuganje po poljanah

po starem hanku v cilj

Ja, prav vrhunsko! Me gustas :)
Medtem ob žičnici že mrgoli ljudi. Pa še vedno -6.
Eden nama vseeno zapaše, potem pa gretje na polno in domov.

Zvečer sva potem gledala, kakšen kaos da je bil in da so obračali avtomobile... 

***

"Me gusta la montaña, me gustas tú
Me gusta la noche (Me gustas tú)"


Ni komentarjev: