*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

29.5.21

Dobrča - Preval, 29.5.2021

 Med tednom sem bil deležen druge merice. Me je kar zvilo, en dan je bil hud glavobol. Včeraj sem potem šel na kolo. Mal sprobat v kakšnem stanju sem. Danes sem imel isti namen (u izi, pol pa kej dobrga skuhat), a se je sprevrglo v pravo odisejado.

Zjutraj najprej pogledam Donketa (žal poraz!), potem klasične aktivnosti (fresh food IN / processed food OUT) in kar zgodaj na kolo. Proti Dragi, potem pa desno čez Ledene trate. Lepo, mirno, nikjer nikogar. Ker je šlo fajn, sem kar gonil. In sem se potrudil do grebena pod Dobrčo do markirane poti. Dan je bil še mlad, pa poskusimo naprej proti planini Preval. Prvih 10 minut sem se še nekako peljal, potem pa se je zadeva sprevrgla v triurno tišanje, nošenje, vlečenje... vse, samo da sem kolo spravil preko vseh strmin in grap. Pobočja so strma in pokončna, pa tudi celotna potka je ozka, polna podrtega drevja in zelo spolzka.
Ko sem se s precej muke nekako prebil dokaj blizu bajte (vmes sem sicer že precej premleval, kaj storiti, a bo sploh zneslo?), je pot presekal graben z ogromno količino podrtega bukovja. Ker je e-bike težak ko pra*ica in ker sem dvige že dosedaj meril v tonah, sem se ustavil. 
Kaj zdaj?
Ocenjujem situacijo, kosilo in ostale plane sem odpisal, tole bo še dve uri. Nekako pod seboj (kakšnih 60m nižje) opazim nekaj, kar bi lahko bila precej razsuta gozdarska cesta. Nič, kolo predse in po riti po hudi naklonini in mokrem listju navzdol...
Uff, cesta! Super. Ampak še vedno strma, polna skal in ostankov podrtega drevja. Dobrih 100m tišim (vmes so se mi že prikazovali beli zajci), ko me zaustavi skalni podor. Še pol ure dodatka. Nekako ga z bajkom preplezam, vse se posipa, skale letijo... še mal, končno se lahko usedem na bajk (po 3 urah!), našponam baterijo in proti koči. Da me je vmes močil dež je bil v dani situaciji zanemarljiv podatek ;)
Huh, končno bajta na Prevali. Ulije se, še mal kamnite ceste do vrha. Bike na off in samo še spust v dolino... Na polno ;) 
Woo-hoo, Bear Grylls bi bil ponosen!

bukvalni kažipot

tak je tu svet

ne zgleda, ampak tole je prva tretjina zelo strmega hriba, kjer sem se skoraj uro mučil do vrha

Fahrer počiva, Edi počiva

ko se rešiš vsega bukovja pa skale!!!

Dobra novica?
Snega ni več ;)

dol sem ga mal našponal :)

pentlja

***

"And if you go chasing rabbits..."

Ni komentarjev: