*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

1.5.21

Stresena dolina, 1.5.2021

 Prvi maj!
Zjutraj me je namesto budnice prebujal Mitja (Val202) in to ob uri, ko smo včasih hodili domov - prezebli, mokri (od zunaj in znotraj) in "po kresu dišeči"! Cajti so se spremenili, za mano je bil 12-urni spanec, budnice ni bilo (očitno si pleh-muzičarji niso znali narediti ustrezne luknjice v maske - po navodilih NIJZ :). Sem pa zato po zajtrku pražnje oblečen z nageljnom v gumbnici zajahal bicikel. Da se malo prezračim... Včeraj sem bil pošteno stresen in po stari gorenjski šegi "klin se s klinom zbija" je bil edini primeren cilj Stresena dolina!

Lahkotno pojem klanec v Bled in že mlinčkam proti Gorjam. Ob poti srečam muskontarje, ki jo iz Spodnjih šibajo v Zgornje Gorje. Na špil ali na pir? Kakorkoli, odvijem v Radovno in uživam v pomladnih barvah doline. Bistra reka, zelena trava, vse cveti... Lepo je. Na pol doline odvijem levo v hrib in nabiram višince po Streseni dolini. Družbo mi delajo miške, ki neumorno švigajo po cesti. Na razpotju uberem desno varianto - mal raziskovalno - in odmeljem še kakšen km. Potem se začne sneg in bande (na srečo je nekdo splužil), vseeno me pred koncem ustavi sneg. Ker je bilo tišanja po snegu za letos že dovolj, se dvignem le še na vzpetino desno od Frčkovega vrha, visoko nad Zgornjo Radovno. Mal se razgledujem, potem pa nazaj dol polagat ovinke...

zaključek vzpona na neznanem vrhu na 1.350m

"stražarnica" v Radovni

tu poteka del etape STKP - v obratni smeri

D šikana (z izletno cono)

visoko nad dolino Radovno

oznaka STKP na razpotju

na 1.300 se začnejo snežne bande...

...zaključek nekje na 1.350m

pogled po dolini nazaj grede

Kreda

Aha, fajn je letelo. Na koncu sem imel kar opravke, da sem se ustavil pred rampo. Ker je bil lep dan, sem se zapeljal še na malo raziskovanja po desni strani Radovne. Nekje me je zaustavila voda, nekje podrto drevje in skale, drugje sem po majavih mostičkih prilezel čez. Pravi pomladanski izlet...

neprehodno zaradi višine vode

najdem prehod, a le za prave MTB ase
(dvakrat sem se okopal, preden mi je uspelo :)

za nazaj najdem bližnjico - 2. tir ;)

ostareli lepotec

v vasi je praznično - gostilne so odprte!!!

še ena blejska

še Stol je dal ka-ka-kapo dol

V Krnici je bilo svečano, gostilne odprte, folka polno, zastave vihrajo. Skočim še na Bled, potem pa mimo kampov (River, Šobec) nazaj domov. Lep dan se je naredil, še Stol je odvrgel kapo...
Živel 1. maj!

***

"Zbudi me za praznik,
Kot si me zbujala takrat,
Ko prvi maj je vel
V zelenju regratovih trat."

Ni komentarjev: