*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

8.5.21

Rodica, 8.5.2021

 Teden je bil čuden, gosto je padalo, ponekod ga je sipalo, pa še prvega odmerka sem bil deležen. Vse ok, zaenkrat še pišem :)

Sobotno jutro se je že zjutraj začelo prebujati v lep dan in sva se spet namenila v bohinjske konce. V Laškem Rovtu levo po makadamski, ki jo je zadnje deževje še bolj razdrapalo. Sneg je odtekel, je pa vseeno treba paziti na kakšno "butn-skalo" sredi ceste ;). Če nisi pozoren, se hitro razvije v "levjega".

Parkiramo skoraj na klasičnem mestu in takoj na dile (no, če sem natančen, je vmes 10m prekinitev, potem pa zvezno do vrha). Skozi bukovje gre po jezikih. Pfizer je očitno opravil svoje, v strmini se mi je že vrtelo in sem moral iz deda-tempa preklopiti na pradeda-tempo. Huh. Ker so bili nivoji hoje predaleč narazen, je šla naprej in na Rodico, jaz pa sem na Pl. Suha potegnil desno v Zadnjo Suho in na greben. Proti Rodici jih je par že hodilo, moja smer pa je bila povsem nedotaknjena. Hodilo se je dobro - malo pomrznjen, spihan in luskasto-nakodran sneg je nudil dober oprijem. Vreme pa - aprilsko. Zapiralo in odpiralo se je v minutnih intervalih, vmes je tudi pihalo. Na greben sem zlezel povsem v megli, potem pa se je počasi odprlo. Zagledal sem celo Rodico in klic z nje, da gremo dol. Nič, pripravimo se, dile na rob grebena (in čez), vdih in... gasaaa...

bohinjska butn-skala

po snežnih jezikih

tut Ali M je zgleda drvaril tod okoli

prečko pobira

zaradi Pfizerja sem rabil dodatno oporo

Pl. Suha

pogled iz Zadnje Suhe

prostranstva Rodice

krizanteme

proti vrhu grebena na Zadnji Suhi

proti Rodici (foto SM)

proti Rodici (foto SM)

"Pozdrav soncu - Surya Namaskar" pred spustom :)  (foto SM)

nedotaknjeno!

na grebenu pogledam dol, proti Pl. Suha

pa levo proti Šiji in Voglu

odpira se tudi proti Rodici

z Rodice že furajo, cajt je...

...da zaorje tudi Snežno beli!

masleni zavoji

do avta (sicer ne najinega, a kaj bi bil malenkosten)

Smučarija je - brez pretiravanja - vrhunska!
Zgoraj trdo, ampak grifig, naklonina u'redu, super pela. Potem kakšnih 10m čudne mehke skorje, ki jo dile z lahkoto režejo. Nato pa transformacija v putrček, ki omogoča užitkarske maslene zavoje. Noro.
Do bajte mal cuka, skozi bukovje je sneg še presenetljivo ohranjen. Na prečki je treba mal na silo, ampak pripelje se vse do avta... Dile in pancarje dol, piksne v roko in nasmeh okol glave! To je to.
Rodica je spet pokazala, zakaj je kraljica!

***

"Jaz in nebo
samotno potovanje v neznano
kot ptica si odplula za obzorja
in jaz te iščem v vsakem zrnu polja.

Tu stojim, da te najdem
da vidim se spet v tvojih očeh
ko srce nasloniš name
in spoznam, da v življenju redko srečam koga, kot si ti
a mi obljubiš, da ostaneš?"
 

Ni komentarjev: