*** Izpostavljeno ***

Svaneti, 28.12. 2019 - 4.1.2020

Dolgo pričakovana pustolovščina se je končno začela. Po stresnem decembru smo odpotovali nekam daleč, nekam drugam, nekam, kjer se je čas...

9.5.21

Rodica - Mežakla, 9.5.2021

 Eni na dile, drugi raje (malček kasneje) na bicikl,
Skupna točka? Piknik grande pod Špikom...

Za dilo je bilo treba zgodaj, razmera pa je bila baje še bolj fenomenalna kot včeraj. Rodica kraljuje.

Za bicikl sem počakal, da je začelo sijati sonce, potem pa v raziskovanje Mežakle. Nisem pa mogel verjeti, koliko snega še leži po vrhovih gorenjskih planot. Se mi je kar pošteno kolcalo po dilah, ko sem debelo uro tišal bicikl čez Mežaklo...

pl. Suha

pl. Ravne

razgledi Rodica

razgledi Mežakla

tak je tu svet - Rodica

tak je tu svet - Mežakla

visoko nad bohinjsko dolino

visoko nad zgornje-savsko dolino

pripravljeni na vožnjo!!

pripravljeni na vožnjo??

dotaknjeno

nedotaknjeno

tle sem bil snega že rahlo naveličan...

No, bilo je super. Pela z Rodice je bila perfektna, tudi tišanje po Mežakli ni zaostajalo.
Za trenutek sem "pozabu nate in žveu sam zase" :)

Na koncu se dobimo v Martuljku - terasa z  najlepšim razgledom... Najboljša družba. 
Odbite šale. Odbite igre. 
Hladno pivce. 
In omamne dišave roštilja!

najlepši pogled

drugi najlepši pogled dneva :)

***

"Pozabu sm nase,
žveu sm le zate,
pozabu na sebe,
žveu sam za tebe..."

Ni komentarjev: